Oferta terapii 

  • Terapia integracji sensorycznej

Oferujemy terapię sensoryczną dla dzieci polegającą na odpowiedniej stymulacji systemów zmysłowych. Zajęcia odbywają się w formie aktywnej zabawy, dostosowanej do indywidualnych potrzeb dziecka. Terapia integracji sensorycznej świetnie sprawdza się u dzieci, które borykają się z trudnościami w ubieraniu się, jedzeniu, zasypianiu, uczeniu się, skoncentrowaniu uwagi, a także mają problemy ze sprawnością fizyczną oraz nadwrażliwością w odbieraniu bodźców zapachowych lub dotykowych. Zajęcia poprawiają zdolności interpersonalne i społeczne, dzięki czemu dzieci łatwiej nawiązują kontakty z rówieśnikami.

 

  • ADOS-2 – diagnoza autyzmu u dzieci

Jest to test uznawany za jedno z najdokładniejszych narzędzi do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu. Dodatkowo test ten umożliwia porównanie poziomu funkcjonowania osoby zdiagnozowanej z normą funkcjonowania intelektualnego i społecznego dla jej grupy wiekowej.

 

  • Terapia ręki 

Ten rodzaj terapii skupia się na całościowym rozwoju psychosomatycznym dziecka, a usprawnienie funkcjonowania całego ciała pozytywnie wpływa na sprawność manualną ręki. Terapia kierowana jest do dzieci z zaburzeniami napięcia mięśniowego, koordynacji obustronnej i wzrokowo-ruchowej. Zajęcia likwidują wiele problemów związanych z zabawami manualnymi, czynnościami dnia codziennego i pisaniem.

 

  • Psycholog

Zajęcia obejmują konsultację psychologiczną, w której proponowane są rozwiązania zdefiniowanych problemów. Zajęcia mogą również polegać na cyklicznych spotkaniach z psychologiem. Pomoc psychologiczna polega na wspieraniu dziecka w rozwoju w miarę jego możliwości. 

 

  • Terapia pedagogiczna

W naszym gabinecie prowadzimy zajęcia z zakresu terapii pedagogicznej, która ma na celu wspieranie oraz stymulowanie rozwoju dziecka z zakłóceniami rozwojowymi poprzez stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi (w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym) borykającymi się z dysleksją, dysgrafią, dyskalkulią, dysortografią. Zajęcia mają na celu korygowanie deficytów związanych z tymi zaburzeniami i opierają się na pracy w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej, motoryki małej i dużej, uwagi, mowy oraz pamięci.

 

  • Terapia logopedyczna

Zajęcia logopedyczne polegają na usuwaniu zaburzeń mowy, wyrównywaniu opóźnień mowy, wypracowaniu odpowiedniej sprawności językowych oraz przywracaniu mowy. Na podstawie diagnozy, przygotowujemy indywidualny plan terapii logopedycznej. 

  • zajęcia ogólnorozwojowe z elementami gimnastyki korekcyjnej  

Celem zajęć jest wspomaganie prawidłowego i harmonijnego rozwoju układu kostnego -mięśniowo – stawowego u dzieci.

Systematyczne ćwiczenia stanowią profilaktykę zapobiegającą utrwalaniu złych nawyków, pomagającą zapobiec skrzywieniom kręgosłupa i powstawaniu innych dysfunkcji związanych z prawidłową postawą ciała.

karolinak1032@gmail.com

731590224

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.